موسیقی فارس- کنسرت هوران وفروزان قرار بود ساعت 21 آغاز شود ولی طبق معمول مانند کنسرت های دیگر با تاخیر ساعت 9:15 شروع شد ؛ سازدف آغاز گر این کنسرت بود، شروع قطعه با دف ها هماهنگي خوبي داشت ولي از نظر بالانس كوبه اي با ساز هاي سيمي مثل مزابي و كشششي اصلا تعادل نداشت در ادامه این کنسرت آواز كردي با سازبالابان همراه شد نوازنده این کار بسیار منحصر به فرد بود چون علاوه برساز بالابان ،سورناي كار راهم مي نواخت.
در ادامه این کنسرت ذكر مدام يك ريتم بعد از تصنیف الله مجدد اجرا و با آواز خوب پیام عزیزی همراه شد در این بخش صدای سازهایی چون نی ، تار ، عود و سنتور خیلی ضعیف شنیده می شد و متاسفانه نوازنده ها هم خیلی مبتدی بودند.
فقط صدای ساز کوبه ای در سالن به گوش می رسید یعنی ساز های دف که هفتاد نفر نوازنده داشت شنیده نمی شد مگر آنکه بخواهیم حجم صوتی را معیار قرار دهیم؛ وقتی حجم صوتی ساز کوبه ای هفتاد است مسلما باید در مقابل این همه کوبه ای حداقل 140 تا نوازنده ی زهی داشته باشیم ؛ حداقل دو برابر سازهای کوبه ای ولی این اتفاق را ما ندیدیم .
برای ساز های سنتور ، تار ، عود ، نی و کمانچه تنها یک نوازنده وجود داشت در صورتی که این بالانس را نمیتوانست داشته باشد به خصوص اینکه نوازنده های ساز های زهی به غیر از کمانچه همه مبتدی بودند.
در این کنسرت تعداد زیادی ساز دف وجود داشت که اصلا حضور آنها معنایی نداشت چون آخر کار یک ریتم بود و حتی ما جواب سوالی از نوازنده های دف در کار نداشتیم انتظار داشتیم نوازنده ها در بخش ریتم و کوبه ای باهم سوال و جواب داشته باشند .
ورود کاخن در این اجرا بی معنا بود؛ با اثر کردی کاخن سازگاری ندارد چون این ساز با موسیقی کردستان و کردی جایی ندارد اگر چه ممکن است از لحاظ عام خیلی رنگ قشنگی در کار داشته باشد ولی اصول موسیقی آن منطقه را زیر سوال می برد.