موسیقی فارس-لی لا رضایی: «ملاقات خصوصی» درام عاشقانه ای است که به زندگی دختری پرداخته که با سختی هایی دست و پنجه نرم میکند. پدر او در زندان است و پروانه در مغازه کار می کند تا بتواند خرج خانواده را بدهد. به موازات کارش با فرهاد آشنا می شود و دلباخته او می شود.
با توجه به مضمون عاشقانه ای که این فیلم دارد و همچنین پرداختن به مشکلات و معضلات اجتماعی موسیقی این فیلم می بایست با در نظر گرفتن چنین موضوعاتی از فضاهای مرتبط ، ملودی و ریتم تاثیرگزار بهره می جست که با هوشمندی آهنگساز، این اتفاق افتاده است . او سعی دارد موسیقی ای که ارائه می دهد، ارتباط معنایی با مضمون داشته باشد و به کمک سازهای کلاسیک همچون ویلن و ویلنسل و استفاده از موسیقی آگوستیک موقعیت شخصیت ها را نمود می بخشد.
داستان فیلم ملاقات خصوصی از یک شهر کوچک یا اصلا شاید بتوان گفت یک روستا آغاز میشود. پروانه دختری است که پدرش به زندان افتاده و برادرش ایمان که زمانی در مسابقات مردان آهنین جولان میداده حالا یک بدهکار فراری است. او در عطاری پدرش کار میکند و با پدرش در زندان به طور مخفیانه در ارتباط است. این ارتباط مخفیانه از طریق گوشی یکی از همبندان پدرش یعنی شخصی به اسم فرهاد صورت میگیرد. فرهاد و پروانه گهگاه بخاطر برخی مسائل بایکدیگر حرفهای کوتاهی میزنند و در نهایت فرهاد عاشق پروانه میشود و از او میخواهد که به ملاقاتش بیاید و زندگی این دو نفر به یکدیگر گره میخورد.موسیقی ساختن با توجه به گوناگونی این شخصیت ها کاری سخت و پیچیده است اما خروجی کار با موفقیت همراه بوده است. چرا که بامداد افشار پیش از این آثاری در زمینه موسیقی متن و طراحی صدا برای سینما و تئاتر در ایران و خارج از ایران ساختهاست. دارد.ساخت ربات، هنر صدا و موسیقی الکترونیک از دیگر فعالیتهای اوست که اکثر این فعالیتها با ایدهپردازی و نظارت وی در گروهی به نام «اتاق» انجام میگیرد.پس یک آهنگساز ناکارآمد و بی تجربه طرف نیستیم.
بافشار؛آهنگساز و طراح صداست و با اشرافی که به طراحی صدا دارد، در زمینه طراحی برای شخصیت ها و نهایتا موسیقی متن به خوبی عمل کرده است. او پیش از این برای ساخت موسیقی متن فیلم پوست برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن از سی و هشتمین جشنوارهٔ فیلم فجر شد.
در نقدی که ازموسیقی این فیلم توسط سینا اخباری نوشته بود، آمده است: موسیقی در «ملاقات خصوصی» با وجود روایت احساسی حاکم بر فیلم، چندان درگیر ملودی پردازی نمی شود و به شکلی هوشمندانه، از تعدد و تکثر در تم ها و تنوع نابجا در رنگ آمیزی سازی پرهیز می کند و با فضاسازی هایی بر محوریت ویلنسل و ویلن فضای احساسی اما پر تنش فیلم را به درستی همراهی و حمایت می کند. موسیقی در «ملاقات خصوصی» گاه مانند یک راوی بی طرف و مسلط بر قصه ظاهر می شود و گاه مانند ناظری متاثر از آن. گویی موسیقی، در بازی های تِماتیک و روایت گریِ خود، دچار همان قضاوت و تشویش و نوسانات احساسی ناشی از داستان شده است و همین نکته کارکرد متفاوتی از موسیقی در این فیلم را به نمایش می گذارد.
به نظر این نقد یکی از اصولی ترین نقدهایی است که می توان برای موسیقی این فیلم نوشت. چرا که وقتی فیلم براساس یک داستان واقعی است و او توانسته از دل حوادث حقیقی و یک پرونده قضایی، فیلمی خلق کند که بتوان آن را یکی از بهترین آثار چند سال اخیر سینمای ایران دانست، قطعا نیازمند آهنگسازی متبحر و مجرب است که در این زمینه موفق بوده است.
موسیقی «ملاقات خصوصی» تمام المانها و عناصر لازم برای موسیقی فیلم شدن را داراست و استفاده به جا از آن موجب تاثیرگزاری بر داستان و نهایتا جذب مخاطب شده است. شخصیت ها و موقعیت هایی موجود هر کدام موسیقی خود را دارند که شناخت آنها را تسهیل کرده است.
ملاقات خصوصی فیلمی به تهیهکنندگی امیر بنان، نویسندگی امید شمس، بهمن ارک و علی سرآهنگ و کارگردانی امید شمس محصول سال ۱۴۰۰است.این فیلم برای اولین بار در بخش سودای سیمرغ چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.