این خواننده در ادامه پیام خود آورده است: «آيا براى به اصلاح ابتكار خودتان از خوانندهی این اثر اجازه گرفتيد كه تك تك بيتها را به شكل كاملا مبتذل تغيير دهيد؟ آيا تا به حال از كنار رودخانههاى دركه يا دربند گذر كرده و جوانهاى گيتار به دست را در حال خواندن اين آهنگ ديدهاید؟ آيا مى دانستىد خيلى از جوانهاى گيتار به دست اولين آهنگى كه ياد گرفتهاند، همين آهنگ بوده است؟ آيا به عنوان يك هنرمند به حق كپىرايت باور دارید؟ آيا مى دانىد اگر در يك كشور اروپايى مرتكب چنين جنايت هنرى بشوىد چه اتفاقى برايتان خواهد افتاد؟ آيا فكر مىكنید استفاده از آهنگ معروف براى انتقال پيامهايتان كار درستى است؟ آيا با اين حساب خودتان را هنرمند مىدانید؟ اجازهى هنرمند شرط ادب و اصول كار حرفهاىهاست؛ حتى اگر خوانندهای باشد که در کشور حضور نداشته باشد؛ اما گويا این روند در آثار شما ادامه دارد؛ به نظر میرسد شما یک عذرخواهى بزرگ به خوانندهی این اثر و همچنین جامعه موسيقى بدهكار هستید كه اين كارتان به شدت قابل نقد است.»
او ادامه داده است: «نبود حق كپى رايت در ايران موجب فاجعههاى اينچين بزرگى است كه اين روزها بسيار زياد شاهد آن هستيم و مشاهده میکنیم كه حتى از ملودى آهنگهاى بسيار فاخر در تبليغات تلویزيونى براى كالاهايى مانند گلاب و فرش و روغن و ماكارونى و ماست و پيچ و مهره و … استفاده مىكنند و در این میان همه سكوت كردهاند و به رويشان نمىآورند؛ به راستى از ماست كه بر ماست وگرنه …»
این در حالی است که اولين كنسرت تور اروپايى هماى و گروه مستان با عنوان نان و دندان از تاريخ سوم ماه مارچ از شهر استكهلم سوئد با استقبال هوادارانشان آغاز شد و پس از اجرا در شهرهاى كلن و برلين و لندن و منچستر ٢٨ فروردين در دوسلدورف به پايان رسيد.
«هماى» در اين تور تركيبى از آهنگهاى تازه و قديمىاش را همراه با گروهى از نوازندگان قديمى و جديد گروه مستان اجرا مىكرد. پاشا هنجنى و ميلاد عليپور و عليرضا مهدى زاده و محمد جابرى و آرزو رضوانى در اين تور هماى را همراهى کردند.